Alla inlägg under september 2009

Av Camilla - 9 september 2009 09:06

Ja, jag vet ju lite varför jag mådde piss igår... samma sak varenda gång.

Visseligen var det en del på grund av depp men andra orsaker som spelade in är:

PMS

Trötthet

Dags att ta nya prover för ämnesomsättningen, varenda gång den går ner (vilket den gjort konstant i år) så mår jag bara sämre o sämre. Symptomen påminner om depression, svårt att skilja på.


I en kombination kan det vara dödligt, bokstavligen. Då vandrar tankarna på andar håll än vad som är sunt.... och det är egentligen INTE jag! Men svårt att komma ut ur.


Mår lite bättre idag. Lite sömn så  brukar det blir bättre.


Vad jag behöver är mer umgänge, mer kompisar att umgås med och oftare.... men vem vågar ge sig i kast med att uppmuntra en när man mår som sämst... man drar ju inte till sig folket precis...

Av Camilla - 9 september 2009 09:04

Love is a fire. But whether it is going to warm your heart or burn down your house, you can never tell.!


Slarvig översättning:

Kärlek är eld.

Men om det kommer att värma ditt hjärta

eller bränna ner ditt hus,

kan du aldrig vara säker på.



Av Camilla - 2 september 2009 19:35

Till Östersund. Hon kommer nog tillbaka till Blekinge igen om en tid... dock inte till mig.

Känns hårt egentligen, hon har varit min i 8½ år... men samtidigt så är detta för hennes bästa och jag får bortse från mina egna egoistiska känslor =(

Av Camilla - 2 september 2009 13:56

Usch, jag hinner inte med!!

Från och med idag är lille Heffaklumpen tingad och kommer att flytat den 25 september...

Och idag kommer det ett par och tittar på Pyret, fattar de tycke så kommer hon att följa med redan ikväll.....


Jag vet att det är mitt beslut, ett beslut som inte alla gillar, men det kvittar. Det är ett beslut som jag tror blir bäst för Pyret,och det är ju det viktigaste!

Men usch och fy vad det går undan!!

Av Camilla - 2 september 2009 06:21

Så har man blivit moster... igen.

Denna gången till en 3½kilo tung Fabian. han föddes, liksom sin storebror Benjamin, med snitt. Fast med 1½kg  skillnad på vikten, för syrsan kallas har fått sitt extra namn av en orsak.

Fabian fastnade i bäckenet så att säga, så det blev ett snitt istället.

Pratade med Ida för en halvtimme sedan och hon mår ganska okej.

Idag ska Benjamin få komma in på BB och hälsa på sin mamma och nya bror.


Längtar tills de kommer ner om några veckor så att man får gosa bebis igen... säger som jag brukar:

VILL HA VILL HA!!

Av Camilla - 1 september 2009 15:59

Är nu färdig. Så trött i huvudet och skallebasen värk efter alla intryck och papper.... ändå är ju inte detta första utan tredje terminen så det borde inte vara så jobbigt.

De första timmarna tillrbingade vi i ett klassrum med upprop och genomgång av häftet mm, och resten av dagen var vi ute där vi "lekte" olika uppgifter. Roligt och avkopplande i ett underbart väder....



Ingen bebis ännu. Ida går med dropp, och blir det inget så får det bli snitt igen, precis som med Benjamin.


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards