Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Camilla - 3 augusti 2009 10:29

Har upptäckt i helgen att han andas lite rossligt och ansträngt, och låter blöt i luftvägarna. Har också sett - igen - att ibland när han äter så kommer det upp genom näsborrarna (Lillan knäcker extra som Arla mjölkcentral)

Igår kväll tog jag beslutet att idag ska han få börja smaka riktig mat trots att han bara är 2½ vecka, och Lillan ska börja få motionera.

Detta eftersom det kommer så mycket.


Lillan får ingen extra mat (mer än det hon lyckas stjäla, och det har hon alltid gjort så det beror inte på dräktighet/amning) och är fortfarande tjock, så henne går det minsann ingen nöd på.


Så kvart i 12 ska jag vara i Näsum med Heffaklumpen för en koll....

Av Camilla - 3 augusti 2009 09:26

Jag ÄLSKAR när edt åskar. Ju mer det blixtrar och smäller - desto härligare tycker jag att det är. Man ska sitta nere vid sjön, eller vid ett fönster så att man kan se blixtrarna vindla sin väg över en mörk himmel.


Men jag har ett sorts problem - när det åskar så blir jag så trött och slö, så i kombination med gårdagens värktabletter, gjorde detta att jag fick höra om åskvädret av grannfrun.... själv trynade jag hela natten.


Men jag hörde lite regn i natt, och det är fortfarande kvavt ute så riktigt färdigt är det nog INTE

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards