Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Camilla - 1 augusti 2009 18:23

Tog cykeln och cyklade 8 km. Inte mycket men ganska lagom, Tar ca 30 minuter. Med musik i öronen går det undan och man kan fundera på det mesta.


Nu ska jag ta på mig natt-tshirten, starta en film och gömma mig på rummet. Måtte ingen komma in för idag är jag inget bra sällskap!

Av Camilla - 1 augusti 2009 18:14

.... när ens syskonbarn försöker att få en att dejta.

I vårat kök hänger två stycken tavlor, en med Jämshögs kyrka på, där Malins föräldrar (min systerdotter) och mina föräldrar har gift sig. Och en med Gammalstorps kyrka, där Emme ska gifta sig, och jag är döpt. Så det blev en liten diskussion, varpå Malin säger:

- Milla, jag tycker du ska skaffa dig en make.

- En vadå? svarar jag, ganska förvånad av både ordvalet och ämnet.

- En make... jag tycker du ska ta han som kastade dig i polen på midsommarafton, som jag kastade öl till....


Till saken hör följande: jag känner honom knappt, det är en kompis till syrran och Niklas, han är 13 år yngre än mig och även om han är mysig, så är han inget för mig.... enligt mig då, och tja, honom själv och Emme mm.... men enligt Malin (och definitivt Joel, det hörde jag på hans fniss) så var det en passande make till mig....


Tur att de som känner oss, vet om att de barnen är lite förståndshandikappade, så de inte tror att jag raggar lammkött på det sättet...*ler*

Även tur att objektet själv har träffat dessa barn så han inte tror att jag är ute efter honom *hahahaha* (been there-done that)


Av Camilla - 1 augusti 2009 10:15

I reklamen från Harald Nyborg (tror jag det var) som låg i brevlådan idag och gäller denna kommande vecka, så var det erbjudande om att köpa en 4-pack kompostgaller för 69:-


Som hunduppfödare är min uppfattning: KOMPOSTGALLER får man ALDRIG nog av =)

Av Camilla - 1 augusti 2009 10:02

Finns säkert många som kommer att oja sig nu, och jag har ingen tidigare erfarenhet av detta märket så jag kan inte säga så mycket, men nya mobilen blir en LG KS360, länk finns här LG.

Min gamla är SonyEricsson Z520i, "bara" fem år, men sliten, när jag smsar så hoppar texten upp i raderna, kameraknappen sitter jäkligt dumt till och jag är inte längre nöjd med den.


Den nya kommer att ha ett "tangentbord" som påminner om det man har till sin PC, som man kan "vika ut" på sidan.


Spännande, spännande!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards