Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Camilla - 4 juni 2009 06:37

Idag ska vi ha den sista examinationen på terminen =)

Vi ska spela upp den korta teatern som vi övade på hela veckan. Vi fick varsin saga i måndags och så ska vi spela upp den idag.

Inget manus, utan bara scener där själva snacket är improviserat... vilket betyder att det harvarit mycket skratt.

Som igår när jag slängde in i en scen att vi haed husbock.... alla blev bara tysta. Sedan BRÖT vi ihop av skratt!

Eller när jag (mamman) och Anna (dottern) sitter och funderar på hur vi ska få upp lådan med alla pengar, och Anna säger "ja vet, vi borrar ett hål i botten på den, genom golvet" och jag svarar" JA.... men.... vi har ju ingen källare".


Dunderroligt!!

Av Camilla - 4 juni 2009 06:33

Igår hade jag gott om tid på mig när jag körde hem rfån min skola, så jag ringde och hörde om det var okej att jag kom inom på Malins skola en stund och hälsade på. Malinhar velat det flera gånger sedan hon började på denna nya skolan.

Så det blev visseligen bara en halvtimme, men det var helt lagom. Fick träffa klasskompisarna, pojkvännen och en del lärare. Malin visade sitt schema, sina pärmar och så fick jag sitta och se när hon och pojkvännen jobbade vid datorn.

Pojkvännen ja, han var riktigt artig och väluppfostrad. Hur många 20-åringar vet ni om som tar i hand och säger sitt namn? Och det var på hans eget initiativ.

När det var dags att åka hem så sa jag hejdå Malin och vinkaed, och då svarade både pojkvännen och kompisen också.

Härliga ungdomar! (OJ! Där lät det som om jag var redo för ålderspension och begravning...)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards