Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Camilla - 2 juni 2009 06:33

När man som jag, sitter och surfar runt bland bloggar och hemsidor, så kan man bli lite irriterad och undrande: En hemsida har bara ett värde om den uppdateras, men det finns hemsidor ute i etern som inte är uppdaterade på 5-10 år. Vilket värde har de sidorna numera? Varför uppdaterar man inte?


Och en blogg, den ska väl uppdateras om inte dagligen (som jag tycker att den ska) så i alla fall veckovis.


Det är snabba puckar som gäller i etern!

Man behöver inte göra en makeover om man inte vill, men det finns väl alltid något att skriva om, nya intyg, resultat på ens uppfödning, något foto osv. Planer eller tankar, grattis till någon som vunnit, lycka till till någon som ska iväg och göra något.



Av Camilla - 2 juni 2009 06:28

kan driva mig till vansinne ibland...

Hennes dröm är när jag är hemma alltid, och märker hon att det är en dag då jag INTE ska vara hemma, om jag stiger upp för tidigt och klär på mig etc, då går hon hack-i-häl hela tiden, försöker smita ut och vill inte låta mig gå på toa själv ens.

Det är liiite irriterande, helst eftersom mitt morgonhumör inte är riktigt sjysst, trött, grinig efter en natt full av värk...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards