Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Camilla - 1 maj 2009 20:19

Godis och Pyret har fått Glucosamin i maten sedan den 18 april, försökte att ge katten Ika också, men eftersom hon inte ens äter kletmat (brukmat) så är det svårt. Annars hade hon behövt det hon är väldigt stapplig.


Skrållan har fått i maten var kväll sedan i tisdags, det blir fyra gånger, och jag tycker redan att jag ser en förbättring. Hon är inte så stapplig och ostabil när hon går upp eller ner i trappen. Kan det redan märkas?

Skönt är det i alla fall!

Av Camilla - 1 maj 2009 13:07

fast jag frös så jag hade heltäckande på mig: långärmad svart tröja, svarta träningsbyxor och varma skor....


En mil är inte så långt som man tycker första gången man cyklar det...  Innan sommaren kommer så ska jag ha cyklat in till stan minst en gång, dte är 1,5 mil ungefär.


Lite impad av mig själv, på ett enda ställe fick jag växla ner, annars använde jag hela tiden cykelns högsta växel: trean. =)

Av Camilla - 1 maj 2009 11:19

 Det är sällan som vi tar oss tid att uppskatta det vi har NU, utan väntar, planerar, önskar och längtar efter framtiden och allt det kan ge oss.

Som vuxen börjar man fundera på de steg man tog innan man nådde hit. Hur hade ens liv sett ut om man gjort annolunda?

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards