Alla inlägg under april 2009

Av Camilla - 25 april 2009 21:15

Hade fyra kaniner med mig och är mer än nöjd med resultatet:
Berntsson's Söting, svart hermelin hane 95p

Nydalen´s Ironman, viltröd belgisk hare 95p och kan numera titulera sig champion

Berntsson's Blue Dahlia, blå hermelin hona 93,5p

Berntsson's Chocco, havanna hermelin hona 94p

Av Camilla - 24 april 2009 15:57

I morgon är det kaninutställning med kaninhoppning i samband med Ko-släppet på Naturbruksgymnasiumet i Bräkne Hoby.


Strax över 200 kaniner ställs ut, i 23 olika raser, allt ifrån Belgisk Jätte till hermeliner.


Kommer att finnas enklare förtäring till salu på utställningen.

Liksom handgjorda smycken med djur och annat (Marie Adler) och kaninprodukter och silversmycken (Barbro Nordström)


Passa på att ta en kik när ni ändå är och tittar på kosläppet.


Och du, det ska bli VARMT i morgon =)

Av Camilla - 23 april 2009 20:27

Av samma författare som Da Vinci Koden. Har ni inte sett eller läst någon av dem så rekomenderar jag att ta Änglar och demoner först och sedan hoppa på Da Vinci koden, eftersom de egentligen är i den ordningen. Väl värd att se vad gäller Da vinci koden, längtar tills jag ska se Ä & D.

Lite mysko: boken handlar om påven och i verkligenheten följde det ett liknande scenario när jag läste Änglar och demoner.

Ska inte spoliera mer.... kolla den själv

Av Camilla - 23 april 2009 20:20

Och sista dagen på min VFU. Kommer att sakna "mina barn". Fast inte länge, har blivit erbjuden att vicka ett par gånger och det nappade jag på direkt!


Trots att min ena lärare tyckte att det gav mig en tråkig inställning till mina studier.... hur det nu kan ge en tråkig inställning till mina studier att få chansen att jobba lite inom det yrket som jag håller på att utbilda mig till??

Av Camilla - 23 april 2009 20:18

När jag kom hem så tänkte jag att jag skulle byta ut lite musik på min iPod, och ladda dess batteri som nu verkade sorgligt tomt.... men så var det precis somom hela skiten bara hängde sig. Gick inte att stänga av, byta låt, låsa upp eller något alls.... stooor sorg och mycket hårslitande.

Men så lyckades jag att återställa den (på tredje eller fjärde försöket) så nu hoppas jag att allt är okej igen. Tänk om den skulle vara sönder, ingen musik på bilturen, cykelturen eller promenaden :(

Av Camilla - 22 april 2009 06:45

Stor eloge till dessa killar som törs göra något alldeles eget!


*hahahaha*


Missade programmet, och visste inget om det förrän jag var inne på en tidnings hemsida och såg klippet.


Coolt!

Av Camilla - 21 april 2009 19:12

Love them!!!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards