Alla inlägg den 7 april 2009

Av Camilla - 7 april 2009 21:14

Vaknade med ont i halsen och lite snuvig... Blev ingen promenad med hundarna, hade ju tid på Gyn, passade på att ta mina blodprover, hämta ut klubben skrivare och handla lite.


Åkte iväg för att hämta två kaniner: Bisse och Märta. Kom hem med 8st... Bisse, Märta, Athena och hennes fyra ungar samt Flikka... Oj då....


Hubbe flyttade till nytt hem, han ska få träffa många tjejer där, lycka till Anna!


En NZR och en dvärgvädur har fått ungar idag, och en hermelin. Spännande eftersom NZr-kullen och den som föddes för någon dag sedan, är efter vår senaste NZR import: Charmören.


Nu ska jag gå och lägga mig, i morgon ska jag vara på Fritids på den skolan jag har min VFU. Innebandyturnering, tror det var på Bokelundsskolan. Har fortfarande ont i halsen, men druckit lakrits-te, och det har mildrat lite grand. Nacken har jag lika ont i som vanligt...



Av Camilla - 7 april 2009 17:18

Inte klokt. Jag är 35 år gammal, och idag var första gången jag var hos gynekologen.

Varför? Hmm.... någonstans inom mig har jag haft en skräck för detta. Kan knappt förklara varför. Kan ha något att göra med hur utlämnad man är när man ligger där på stolen med hela skrevet blottat för en vilt främmande människa.

Nu blir det lite kallt här, sa gynekologen, men det märktes knappt. Kände inte när hon tog cellprovet, mer än att jag tyckte jag blev gasig när hon arbetade. Tänk om man hade fisit i hennes ansikte?! Inte klokt!


Så när jag gick därifrån var jag nästan som en barnunge. Jag hade lekande kunnat skutta fram jämnfota eller liknande och sjunga eller vissla.

Hur kunde jag tycka att detta var otäckt? Piece of Cake!  3 år till nästa gång, och då är jag redo igen!

Av Camilla - 7 april 2009 08:03

Jag har för låg ämnesomsättning, konstaterat sedan snart 10 år tillbaka. Och fortfarande är inte dosen med Levaxin riktigt utprovad.

Nu har jag under en månads tid ätit 100 kg om dagen Levaxin och det är dags att ta nya prover för att se om det är okej.

Nya prover, har tid kl 11, och får inte äta innan dess. Gissa vem som vaknade tidigt och är döhungrig =)


Redigerat kl 17,22 samma dag:

Inte har jag ätit 100kg Levaxin om dagen *himlar med ögonen*

Menar så klart 100mikrogram *skratt*

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards