Alla inlägg den 5 april 2009

Av Camilla - 5 april 2009 08:47

Klockan var över åtta när vi steg upp idag. Hundarna också hade tålat sig, trots att vi brukar stiga upp vid 6 på vardagarna. Vädret igår måste ha tagit på dom också.


Markant skillnad på temperaturen idag jämnfört med igår. Och idag var det risk för regn =(

Ingen promenad igår så jag får göra den idag istället. Ska bara klä på mig.

Slår två flugor i en smäll: nyfiken som man är, i en kurva som jag sneddat igenom stod det i morse tre brandbilar. Det var ingen rök, luktar inte, men det är ett snickeri/sågverk, så det kan ju vara pyrande i flishögarna eller liknande. Nicke nyfiken ska ta sig en tur förbi och se vad det var ;)


Glömde att ställa Godis mat i blöt så hon fick torra kulor idag, Lillans mat, eftersom de kulorna är minst. Eukanubas cavalier-foder. Säkert bra för hundarna men aningen för fett för att kunna ge alla typer OCH kulorna är som de små knopparna som är på de färgglada nålarna man använder när man ska sy...


Som en del i Pyrets "av-dräktande" )eget ord) så får hon mindre mat, ½dl morgon och lika mycket kväll. Tycker att det är lite lugnare med hennes skendräktighet. Undrar hur länge jag ska fortsätta med det?


Ont i nacken när jag vaknar. Har tagit bort så att jag inte har någon kudde alls när jag sover, kanske fel det också?  Borde egentligen uppsöka en kotknackare eller massör, men är så rädd att det ska göra ont, med tanke på min tryckkänslighet i fibron =(


Nä, nu är det dags att klä på sig och ta en tur med vivsingarna, synes - höres - eller skrivs =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards