Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Camilla - 16 mars 2009 06:33

Känns det som.

Valpen är inte sugen på att äta ur flakan, först är hon etusiastisk och suger bra, sedan är det precis som om hon får smaken i munnen och tänker Fy FARAO!
Inte konstigt, så fort den svalnar (vilket den gör snabbt) så bildas det klumpar, och hur gott är det att dricka något som hela tiden klumpar sig?! Kan ju klökas för mindre!

Har hört och sett henne snutta på Indra i kväll/natt, och det är ju positivit. Men ändå har hon minskat 3g från kvällens vikt. Tror det är för att jag trodde att jag inte behövde ge henne så ofta om Indra gav henne också.


Sitter på rummet och klär på mig, matar valp och vätskar valp, allt på en gång verkar det som (fick i henne 3ml vätska men ingen mat att tala om) och hör ett konstigt ljud nerifrån. Snabb räkning: LILLAN!!!! HundF-N är nere, har tagit sig upp på spisenoch äter maten som står på blöt. Som tur väl är så är det bara hennes egen mat hon har ätit, men vad F-N har hon på Spisen att göra!?!!


Morgonens vikt är 127g.


Idag är det mamma som sköter marktjänsten: byta vatten i blåsan och ge Svartingen mat. Gissa om hon är nervös. Jag måste tyvärr gå, vi har ett litteraturseminarium som är obligatoriskt så jag har inget val. Men LU i helgen missar jag återigen. Får vara hemma hos hundarna istället. Emme vågar inte och jag vill inte heller ge henne ansvaret att hålla på med valpesnuttan.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards