Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Camilla - 9 februari 2009 14:36

Med jämna mellanrum bränner jag ut foton på datorn och tar sedan bort dom, perfekt, du har alltid dom kvar i fall datorn skulle krascha, samtidigt som det är gott om plats i datorn. Men nu har jag slarvat bort mitt fodral med cd-pennor... hittar det inte någonstans. Var kan jag ha förlagt det??

Av Camilla - 9 februari 2009 14:34

Har jag berättat om h*n?

H*n har inget namn, är rosa, formad som ett plus-tecken, eller som ett kors om man vill. I ena änden sitter en vit plugg som man kan lossa på, och med jämna mellanrum fyllar jag den med kokhett vatten och lägger vid mina fötter i sängen. Underbart för en frusen människa!

Nu ska jag krypa ner i sängen med en bra film och lägga min bästa vän vid fötterna, så är jag snart varm och god igen. För nu - som vanligt känns det nästan som- fryser jag!

Av Camilla - 9 februari 2009 07:42

Idag skulle vi vara på Internat i Åhus kl 10, men jag är hemma. Min feber är nästan borta, men idag har jag ont i halsen, snuvan (som inte riktigt vill försvinna) och ont i huvudet (fast jag ska försöka att INTE ta några huvudvärkstabletter idag heller)

 Men eftersom de förvarnade att vi skulle ha varma kläder och vara ute n'stan hela tiden så valde jag att sjukanmäla mig. Förutom mina symptom på en väldigt irriterande förkylning så har jag ju samma gamla vanliga: minsta kyla och fötter och händer säger upp bekantskapen med resten av kroppen, de blir stela, kalla, vita och jag går miste om en hel del finmotorik. Vill inte gå igenom det idag också, det gör faktiskt ont när det h'nder (fast enligt de 9 rören som jag blev av med för några veckor sedan så är det inget fel på mig, alla prover var normala...)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards