Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Camilla - 31 januari 2009 17:07

Satt här uppe och läste, när det kom ett vitt yrväder och studsade in för att få igång mina flickor:

Pyret och Godis löper och Wilma löper också. Ett helt gäng med idiotiska löptikar. Och Lillan som INTE löper leker lika glatt i deras snusklekar.

Bara 1½ vecka kvar nu, skönt.

Av Camilla - 31 januari 2009 17:03

Känner mig dassig, och det är väl inte så konstigt med tanke på att mamma har varit sjuk nu i ett par dagar.

Men bilen fick sitt och det var det viktigaste.


Har funderat ut vilka som ska med till LU. Som det ser ut just nu är det en havanna, två blåa, PippiLotta och två eller tre svarta...


Filmen. Det var en annan femma. Jag startade Riddick (Vin Dieseil: guuud vad läcker han är!!) Men sov hela slutet.


Boken: har läst ut ena Nora Roberts boken som kom i torsdags, och börjat på nummer två, älskar den författaren.


Så slöat delen har jag fått in till punkt och pricka.


Av Camilla - 31 januari 2009 11:16

Checked!

Alltså: färdig.

Bytte torkarblad både på min och på mammas bil. Mycket enklare än de tidigare gångerna jag gjort det. Antingen har jag lärt mig eller så är det för att det är annat bilmärke på dessa.

Fyllade på spolarvätska på min bil också. Pappa får göra det på deras.

Jag hade så ont i fingrar och tår när jag kom in efter mindre än 10 minuter ute.  Har fortfarande ont i fingrarna.

Av Camilla - 31 januari 2009 07:57

Känner mig lite off idag. Vaknade någongång inatt när det var mörkt och var tvungen att gå på toa, och så ade jag fruktansvärt ont i huvudet så jag tog värktablett.

Nu när jag vaknar på riktigt är jag alldeles borta, vet inte om det är på grund av tabletten eller för att jag somnade om. Kan vara en kombination av båda.

Ute är det mulet och grått, precis som de sa på vädret igår. Men så länge det inte regnar är det helt okej.

Idag tänkte jag byta torkarblad på bilen, fylla på kylarvatten (glykol) och spolarvätska, städa till några kaniner, börja plocka ut de som ska anmälas till LU, öva på gitarrspelet (trots att den är ostämd) och sedan bara slöa....

Blir väl film också idag, tittar på Twilight var dag, kan inte låta bli. läääängtar till nästa film kommer ut.

Ja, så får jag inte glömam bort att sy klart kläderna till min handdocka, ska fota henne sedan och visa. Hon blir söt=)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards