Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Camilla - 25 januari 2009 09:06

Sista dagen solo... eller solo och solo. det har jag ju inte varit, Emme och Niklas har sovit här.

Men i natt kommer de andra hem, så idag ska jag strö upp lite burar till de nya kanincherna som flyttar till Sverige. Jag vet att pappa köpt en ny new zealand red, och Linda har köpt två risknäck honor.

Vaknade i morse av att det bara var 17 grader i köket. Jag slutade att elda för tidigt igår. Har varit nere och satt fyr i pannan igen, och ska elda upp. Ska passa på att byta i min säng också, och tvätta undan det, för det kommer två väskor med smutskläder med en buss i natt =)

Lottas cavalier Kajsa ligger och sover så sött i min säng, mina egna ... ja Pyret sover vid mina fötter och Lillan är nere och leker snusklekar med Godis som löper, och Wilma som antingen har börjat att löpa eller som ska komma vilken dag som helst.

Himlen ser lite mysko ut, snöig så att säga, men temperaturen är för hög för dte så det blir väl regn istället. Soluppgången var makalöst fin, som det brukar när det är kyligare väder och lite bar himmel som syns mellan molnen.

Nu ska jag ner och kika så att det brinner i pannan, och lägga i nytt i tvättmaskinen. Ha det!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards