Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Camilla - 23 januari 2009 21:00

För jag är supertrött!

Lillan hade ju en dålig natt till följd av att hon länsade påsen med Wilma-mat, även om honinte var ensam. Men det var ett fasligt spring med henne vid 5 i morse. Och Kajsa ville inte alls ligga ensam i köket i natt, så ett tag ylade hon, vilket gjorde att jag gick ner och hämtade henne och lät henne sova i min säng.

Iväg och tog blodprover i morse, och sedan hämta Emme i skolan, handla, sola och elda sjutton för att hålla värmen. Åt ett McDonalds mål idag, för första gången sedan innan operationen. Ett Happy Meal =) och det var nästan för mycket.

Tittade ett tag på tv, men nu kl 9 känner jag att det är dags att lägga sig, läsa ett par kapitel i en bok, och sedan släcka lampan.

I morgon är det nya tag, några kaninburar som ska städas, vanliga bajsrundan på tomten och kanske en promenad med Lillan och Kajsa. Pyret och Godis får stanna hemma.

God Natt allesammans!

Av Camilla - 23 januari 2009 11:56

Idag bokade jag min flygbiljett och betalade. Lite nervös känsla, nu börjar det bli en realitet.... Bara en månad kvar....

YES! Ojdå....

Av Camilla - 23 januari 2009 11:46

Igår fick hon och Kajsa tag på påsen med Wilmas mat, ja de hade säkert hjälp av Pyret med giraffhalsen också. Hetsätning, vilket medförde att igår började Lillan må dåligt, och i natt har jag varit ute med henne ett par rundeor, och nu har hon chokladpudding-konsistens på bajset. idag fick hon morotspuré till frukost och ikväll får hon kokt pasta. Jäkla matvrak.

Wilma då.... jo hon får äta samma som mina hundar äter, nu när hennes är borta...

Av Camilla - 23 januari 2009 11:42

I tisdags när jag var hos doktorn så blev jag beordrad lite prover, eftersom det var 3½ år sedan läkarstationen tog prov för att kolla min ämnesomsättning, och för att de vill kolla upp det här med mina blåa, ömma tår.

Så idag fick jag köra in, utan att ha tagit mina tabeltter eller ätit frukost. Och de tog hela 9 rör blod. Tror det är mitt rekord.

Jag mår inte dåligt av att ta blodprover, hellre amrvecket än fingrarna, och bara jag slipper se när de sticker in nålen, så kan jag titta när rören fylls utan problem.

Så ut i bilen igen och ät min frukost macka som jag ahde med mig.

Sedan körde jag till Bromölla för att sola, och då smsade Emme, deras lektioner hade blivit inställda så de var helt lediga, och Niklas var på andra hållet och skjutsade en kompis, så jag fortsatte till kristianstad och tog henne, sedan körde vi inom Eko och handlade, tankade i Bromölla och så 10 min sol innan vi kom hem igen. Till ett kallt hus, 17 grader i köket.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards