Alla inlägg under oktober 2008

Av Camilla - 4 oktober 2008 13:08

Håller på att städa upp bland kaninburarna, en del av de minken hittade in i är nu uppeldade. Inte fans ka minken hitta in hit igen, inte i de burarna i alla fall!

Av Camilla - 3 oktober 2008 07:00

Då ska jag och Lillan iväg på äventyr tillsammans med Helena, Madicken och Ville Merlinsson. Ska bli spännande och roligt!


Vi ska ställa ut hundarna på Danska Cavalierklubbens utställning i Hårlev, under domare Mr David Crossley, kennel Tameline i UK. "Tyvärr" så är han uppfödare av blenheim så det blir väl det han främst plockar fram, men det ska bli roligt i alla fall!

Av Camilla - 3 oktober 2008 06:54

Har ju haft ont av min fibro nu en tid, och idag kan jag knappt röra mig. Men det finns en extra förklaring.

Jag tänkte att jag skulle testa Pilates, för att komma i form och få bättre hållning, snyggare muskler.

Lånade ett band och testade. Kunde inte gå igenom allt eftersom jag fick ont efter ett tag, och idag orkar jag knappt lyfta händerna, att klä på sig är en pina =)


Men jag tänker så här: lite Pilates varannan eller var tredje dag så måste ju kroppen vänja sig och det bli lättare?


För roligt var det, trots att jaginte har ngn riktig matta att använda. Men bollen har jag när det är dags för den.


Svåraste var ändå att försöka hitta rätt hållning  och behålla den där 30% kraften i magen....

Av Camilla - 2 oktober 2008 06:50

Ett fullt ,migränanfall är nu ett faktum, efter ett par dagar med "bara" huvudvärk.

Men vad gör du då vid datorn kanske ni tänker... och det är inte lätt, men jag håller påatt sjukanmäla mig till Försäkringskassan och VFU-platsen. Skit också, ville ju inte missa en dag och idag när vi ska ha vårt VFU/LUL samtal... Men en dag med skolbarn och migrän känns inte heller som om det skulle kunna bli verklighet.


Skyller på allt regn, det gör att träet sväller =)

Av Camilla - 1 oktober 2008 17:17

Min syster Ida klarade idag sin uppkörning. Nu är det bara uppskrivningen som ska gå igenom också.

Önskar henne lycka till på nästa uppskrivning och:
STORT GRATTIS!! till uppkörningen =)

Av Camilla - 1 oktober 2008 06:47

Flera gånger inatt, och även halv sju när mobilens alarm satte igång.

Typiskt, jag som ska ut och cykla idag.


Fast det heter ju "Det finns inget dåligt väder - bara dåliga kläder"

Så jag får väl leta upp min vattentäta jacka, och så ta en plastpåse till sadeln.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards