Alla inlägg den 20 juni 2008

Av Camilla - 20 juni 2008 10:20

Ja, egentligen skulle jag vilja ha med Gunilla också, för hon kommer lite senare, men då hade jag ALDRIG fått ihop en gruppbild! Hon hade aldrig kunnat sitta i soffan samtidigt som Molly och Skrålletrollet.

Från vänster:

jag (i tokfrilla, babyhåret gör att jag ser ut som en förrymd mentalpatient =)...) Molly (b&T) Lillan (ruby) Pyret (B&T 7 år) Skrållan (B&T 10 år) Elton (ruby) och Godis (pappskallen).


Så med denna bilden vill jag önska ER alla en TREVLIG MIDSOMMAR!



Av Camilla - 20 juni 2008 08:39

Igår hade vi Korv Stroganoff och ris till middag, men det var ingen höjdare. Jag kan inte säga att jag blev illamående eller så meddetsamma, men jag hade en känsla av att jag ätit för mycket resten av kvällen, och kunde knappt få i mig filen och knäckemackan som var "slutmålet" igår. Det var rejält motigt!

Av Camilla - 20 juni 2008 08:33

Vaknade av fågelkvitter och bangande i ytterdörren vid 4 i morse. Vet inte om det var Peter (min systerson) som kom hem från jobbet eller Emme som släppte ut/in en katt. Tror nästan det var Emme, eftersom Peter skulle börja jobba klockan sex i morse igen. Sedan har det varit en himla massa spring i trappen och ytterdörren, så när jag släppte ut Molly och Skrållan att kissa vid 6-6,30 i morse, så kom Emme glad som en lärka "Jag har varit vaken sedan.." och jag trött och sur "jag har hört det!!" Hon är inte så stor Emme, men när hon springer i trappen ner så kan man tro att det är en hjord med elefanter på savannen som jagas av helikoptrar minst!


Molly äter inte cavalierfodret när hon är hemma i Karlshamn, och inte ville hon heller smaka det när vi var i Malmö och ställde ut, men idag åt hon en halv dl cavalierfoder och en halv dl av sitt eget. inte en smula kvar i skålen.


Hon och mormor Skrållan fick träffa Gunilla för första gången igår. Uppskattat? Nej, knappast! Fast innan Lotta och Ingmar åkte hem så hade de kommit så långt att Molly inte vrålade längre. Och inte sprang meddetsamma utan nästan, nästan var så nära att de kunde lukta på varandra. Men vi vågar inte ha dem lösa ihop ännu. Skrållan biter ifrån mot Gunilla och då svarar Gunilla på det, ingen bra kombo. Och när Molly ska ta till flykten så vill Gunilla jaga...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards