Alla inlägg under mars 2008

Av Camilla - 24 mars 2008 18:29

Emme sitter just nu vid sin dator och spelar Harpan... och har 5 Äss. Bildbevis finns på kameran så det kommer.

Har ni varit med om det innan? Att det kan finnas i en vanlig kortlek: OK, men inte när man spelar på datorns spel. =)

Av Camilla - 24 mars 2008 17:36

Det är i slutet av Mars och jag vill ha VÅR! Iställer kommer det snöflingor stora som femkronor. suck.


Av Camilla - 24 mars 2008 14:14

Scannade in musmattan på datorn och skrev ut. Så här fint blev det på ljuset.

Att bilden ser lite randig ut, beror på min skrivare =(


Detta var en rolig hobby, måste hitta fler motiv =)

Av Camilla - 24 mars 2008 08:39

Igår var Anki och Molly på utställning i Bräkne-Hoby. Själv stannade jag hemma för att jag var lite febrig.

Molly blev BT-4 med en mycket fin kritik!


Grattis till Anna-Thea som blev BIR. I princip de enda resultaten jag kommer igår från Ankis "rapport" igår, men inte mindre värd för den sakens skull!

Fick också höra lovord om Ann-Christin Antonssons lilla Agnes.


Tack för "krya på dig-hälsningarna" Anki förmedlade.

Av Camilla - 23 mars 2008 21:39

Har roat mig under dagen och gårdagen med att göra nya ljus. Och även dekorerat en bricka med en blenheim-bild. (ja, jag vet, inte så typiskt för mig precis, men det var ont om snygga bilder, medan denna verkligen är fin!)


Har även dekorerat vanliga "kronljus" men inte fotat ännu... Nu börjar de ta plats i rummet, har fått paketera dom i kartong =)

Av Camilla - 23 mars 2008 11:51

med matte Anki, och jag ligger hemma och har tråkigt. Feber i morse satte käppar i hjulet, inte så bra idé att sitta i ett kallt ridhus idag.


Så för att roa mig letade jag upp ett höjdarklipp! Älskar denna filmen, och just denna scenen med denna låten. Ja, se själva:

Av Camilla - 22 mars 2008 07:45

Ävenom det bara var knappt marktäckande det som kom. Däremot har minusgraderna gjort att det är snorhalt, och då får man komma ihåg att innan det började snöa här så regnade det, massor... Gissa vem som INTE ska köra bil idag!

Av Camilla - 21 mars 2008 21:50

Jag brukar titta på Let´s Dance, och har röstat en del. Mina tre favoriter är de tre som är kvar.

Tina: otroligt charmig och duktig, vilak danser hon levererat!

Tony: ger järnet i allt, duktig (och sexig, glöm inte det)

Karl Petter: sexig, rolig men inte riktigt samma stil på dansen som de andra.


Usch och ikväll ska en av dom försvinna... Synd att man inte kan sätta alla som nummer ett =)


Blir säkert hängd och korsfäst nu, men jag tyckte att D. skulle blivit utröstad MYCKET tidigare!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards