Alla inlägg den 31 mars 2008

Av Camilla - 31 mars 2008 15:29

Skulle kanske inte ha ätit vitlök i lunchen innan jag åkte till Komvux, sitter i datasalen och känner hur jag luktar vitlök. Inte alla som gillar den stanken.

Men SÅ GOTT att äta!

Av Camilla - 31 mars 2008 12:18

Vet inte om det är en kombination av min fibro och vårvädret, men jag är så trött. Aldrig utvilad, alltid ont och så trött. I fredags fick jag känning av Ischias, mitt i trappan på Ikea, armbågen har jag haft ont i under nästan 14 dagar 8eller mer) och ryggen värker... vid sju på kvällen orkar jag knappt hålla ögonen öppna längre, och det har faktiskt hänt två gånger att jag somnat i badkaret.

   Sover oroligt och med lakanet i en enda stor knut när jag vaknar.

  

Av Camilla - 31 mars 2008 08:54

Vaknade vid sex som vanligt, gick ner och hämtade valparnas frukost och mötte ett svart litet väldigt svansviftande och lyckligt troll innan för dörren, för Hoppsan hade precis lyckats klättra över den lilla delen in till deras hage. den är väl ca 25-30cm hög.

   Somnade om och sov till kvart över åtta, väldigt skönt (igår gjorde jag samma procedur men sov till 10,20 vilket är åratal sedan det hände sist)

Har tagit min medicin mot verk och annat, (fast den hjälper inte på höger armbåge, som har värkt i snart 2 veckor =(..) och nu, vid nio sitter jag och undrar om jag ska våga äta frukost för jag har ont i magen och mår illa. Vet inte om det beror på att jag är hungrir eller annat. Äter jag och jag behöver på toa så är det så hemskt att behöva kräkas (hatar det). Är det på grund av att jag är hungrig så ok, ta en macka. Men hur ska jag veta?

   Typiskt att det är första dagen efter påsklovet, att bli sjuk så snabbt är ju ingen höjdare!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards