Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Camilla - 2 mars 2008 14:05

Skickar en stoor kram till Bella, som fick ta det svåraste beslutet av dem alla, och låta sin underbara Daizy somna in, 3 år gammal.

   "Tänker på dig!"

Av Camilla - 2 mars 2008 14:01

Köpte ett Nintendo Wii för en tid sedan och har haft mycket skoj med det. Så när jag fyllde år köpte jag Zelda: The Twilight Princess, och de första fem dagarna gick åt att klara första templet....

   Så igår sov Malin över hos oss, och hon fick prova att spela, men så var jag tvungen att gå ner fem minuter. När jag kom upp så hade hon sparat sin version på alla tre platserna... fem dagars jobb rakt åt skogen. Visst sjutton blev jag arg, men jag satt bara och skrattade (det är ju bara ett spel, och nu vet jag ju hur jag ska göra)... Malin tittade länge på mig, visste inte vad hon skulle göra, när jag säger att jag är skit arg och samtidigt skrattar så tårarna nästan börjar rinna =)

  Ingen monumental skada skedd, bara att fortsätta kämpa, och nu vet jag ju hur man ska göra innan man är färdig med Skogstemplet...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards