Alla inlägg den 24 februari 2008

Av Camilla - 24 februari 2008 16:07

från Country genren: Joe Nichols. Roliga texter, snurriga videos. Lite örongodis, och han är ju faktiskt lite ögongodis också...

Av Camilla - 24 februari 2008 15:14

Lite mer musik att lyssna på. Shania Twain känner väl de flesta till, men Billy Currington är kanske inte så känd i popvärlden.

   Båda två är country artister i grunden, men Shania har glidit in på pop-banan istället, sorgligt nog. (Jag gillar country, det förstår ni va? =)  ...

Av Camilla - 24 februari 2008 09:48

Inte sjutton för att lillsnuttan tar spene numera, nej varför kämpa med det när man får det lättare från flaskan? Kvittar egentligen, huvudsaken är att hon äter och går upp i vikt!

   Morgonvikterna idag låg på 207 (hanen) 212 (tan-tiken) och 147g (lillsnuttan). Hennes största ökning var den 21/2 då hon ökade 21g på en dag,jösses! Nu är den mer sansad men stadig, riktning uppåt.

Av Camilla - 24 februari 2008 09:40

Jag köper varje år en almanacka med enbart cavalierer på. Visseligen är väl bilderna inte alltid de bästa, bra skärpa det är sant, men motiven kunde varit bättre... och det är som vanligt väldigt knapert med helfärgat (när ska de bli riktigt accepterade av kreti o pleti ???)

  Förra årets almanacka låg här och skräpaed, hade tänkt att slänga den, men så fick jag en ljus ide (hahaha, men faktum är att det blev INTE ett ljus med det den här gången). Jag klippte ut två motiv som jag gillade (ett b&t huvud och ett ruby huvud så klart) och målade sedan en terrakotta kruka i snygg  grå färg, och klistrade på bilderna, en på var sida. Ska lacka ett tag till men det kan nog bli något av det...

   Och jo, jag gjorde lite nya ljus också... börjar bli bra på det nu.

Av Camilla - 24 februari 2008 08:12

Slötittade på kvällens inslag. Som vanlitg en blandad kompott. Gillade flera av kvällens tävlande: BWO (bara jag slipper se dom så gillar jag att höra dom), de 3 tjejerna i korta klänningar (kommer inte ihåg deras namn men låten var bra) och kvällens coolaste inslag (förutom Luuk i Carolas gamla kläder) var Frida.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards